Skräckupplevelse!

Vi var ju på sös akuten idag igen eftersom Vanessa har haft det svårt att andas i natt. När vi kom fram o tog ut henne ur bilen så var hennes läppar helt blå, hon hade torkat snor runt näsan o en massa slem runt munnen! Så jag sprang in till akuten o sjuksystrarna tog henne o sprang in i ett rum, jag följde med medan peter skrev in henne. Då tog dom fram koksaltlösning o så sög dom rent i näsan, sn så fick hon luft!!!! Faaaan vad rädd jag blev, hade tårar i ögonen o häll på att gråta. När Peter kom in i rummet så hörde han sugmaskinen o blev livrädd han med, han trodde de var någon annan maskin dom häll på med. Så han böev tårögd han med. När dom var klara så var Peter tvungen o gå ut o ta lite luft, han blev jätte ledsen, det såg jag på honom. Fyyy säger jag bara. Det är inge kul o ha den här oron i kroppen hela tiden. Vet inte vad jag skulle göra om de hände nåt med mina barn.

Iallafall, läkaren kom o tittade på henne, än så länge så låter lungorna jätte bra, men vi fick med oss en maskin som vi ska hälla koksaltlösning i så ska hon andas in de var tredje timme, det blir som ånga som hon andas in. Det verkar hjälpa, snoret o slemmet blir inte lika tjockt. Skönt de, men hon hostar ju fortfarande.

Nej nu ska jag ta o laga lite mat, sen kommem Malin o några kompisar till henne hit.
Så höres sen!
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: