Sjuk...

Känns som om jag har nåt jävla virus i kroppen som e påväg att bryta ut! E dunderförkyld, har hosta o har ont i halsen. Tog tempen förut trodde jag hade feber, men tempen visade 36 grader. Så nån feber har jag inte. Känns inge kul att man ska ha ork till att ta hand om barn när man mår så här. Men de e bara att bita ihop o kämpa på :P Helst av allt så vill jag bara ligga i sängen o bara sooova. Tänkte göra det till helgen men de e kört då vi ska börja packa ner saker inför flytten.
Gösta var ju här o besiktigade lägenheten å de gick bra, kommer dock behöva betala för två nya dörrar som jag tagit sönder. Men men det spelar ingen roll. Han sa att han skulle försöka fixa en målare som kommer o målar taket o så antar jag att han tapetserar oxå. Fett nice att vi slipper fixa det själva. Han skulle höra aqv sig antingen idag eller imorgon när han pratat med Karin o då skulle han säga när vi ska skriva nya kontrakt o så. Å så ska jag dubbelkolla med han att målaren även tapetserar eller inte. Annars så ska ju Mallans pappa tapetsera hela lägenheten åt oss.
Ska bli så skönt att få större, den lägenheten är 100kvadratmeter o våran är ju på 78 har jag för mig så det e en liten skillnad i storlek.
Nej nu ska jag ta o läsa en bok för Vincent, Vanessa ligger ju o sover så då e de lika bra att ha lite egentid med Virre.
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: