Mänsklig napp???

de e mitt namn det. Har ju en liten Vanessa som vill äta heeeela tiden. Idag har jag ammat henne sen kl:15.00-20.00! Slå den om ni kan!!!! Jag mår verkligen skit när det är så här så Peter gav henne en ersättning kl åtta sen vart hon jävla nöjd vill jag lova o nu sover hon som en stock!!!!! Hon måste vara riktigt trött med tanke på att hon inte sovit ett skit idag.
Jag som verkligen vill att amningen ska funka bra den här gången, men det verkar inte som om de vill som jag vill. O jag HATAR det, det är ju så mysigt att amma men men går det inte så går det inte! Jag har varit lugn o all vad man nu ska vara för att det ska funka men inte fan hjälper det. Nu har jag stått ut enda sen hon kom o jag ska stå ut en månad till men om det inte vill som jag vill då skiter jag i det hela. Hon går ju upp i vikt o så men det e ju rikitgt konstigt att hon vill äta konstans. Har försökt att ge henne napp men hon vägrar ta den. Har provat både små å stora nappar men det funkar endå inte. Jag mår skit över att hon vill äta hela tiden o jag mår skit över att det inte funkar som det ska så jag skiter nog i amningen snart iallafall. Tror inte jag orka stå ut en månad till tyvärr! Å jag skiter fullständigt i vad ni moralmorsor säger!! Jag hatar ni som tycker att de e fel att ge ersättning men som jag skrev tidigare så funkar de inte så gör det bara inte det. Peter tycker iallafall att jag e duktig som stått ut så här länge o han e jätte stolt över att jag fortsätter kämpa även fast han ser jag jag mår skit av de hela.
De var allt för mig. Over and out!
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: