jahapp

Idag har jag virre hemma för jag trodde han hade ögoninflammation men de verkar som om det var falskt alarm. Så imorrn så får han gå till dagis. Nu ligger Vanessa o sover, de har hon gjort snart i två timmar så de e riktigt skönt. Har haft en dålig morogn eftersom hon hängt vid min tutte heeela tiden. Det gör hon ju varje dag så de e riktigt skönt att hon sover nu.
Jag ringde till amningscentrum på SÖS å fick lite råd å så, hon sa att det går över snart men det säger alla barnmorskor. Nu menar jag de därom att hon äter heeela tiden. Det e liksom inte riktigt så kul måste jag säga. Men ag har sagt att jag står ut en månad till o om de inte blir bättre då skippar jag amningen.

Peter ringde idag o sa att han ska på utbildning med jobbet till göteborg nästa vecka måndag-torsdag. Känns så där eftersom vi flyttar på lördag o så, men de e inte hela världen. Jag kanske åker med barnen till kusin Annika å hälsar på ett par dagar. Kan ju vara lite skoj för barnen att dom får leka med varandra. De e inte så kul att vara hemma själv så länge.

Nej n u ska jag fortsätta o plocka lite här hemma lika bra att passa på när hon sover.
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: