Imorrn flyttar vi...

ska bli sååå skönt. Peter har redan kört ner mer än hälften av grejjorna så nu e de mest möbler kvar. Pappa o Daniel har inte kommit så långt som jag förstått. Men dom har ju vetat om i tio dagar att vi ska flytta så dom får det lite stressigt imorrn kan jag tänka mig. Dom är två vuxna människor utan barn o dom ligger efter. Medans jag o Peter har två små som vill ha uppmärksamhet hela tiden. Peter hjälpte till i söndags med packningen resten har jag gjort den här veckan o då har jag Vanessa som inte e så nöjd bebis. Å vi e typ klara ju. Konstigt det dära. Hahahhaa.
Nej nu ska jag ta o mysa med älsklingen i soffan sen sova. Upp tidigt imorrn å slutföra flytten!
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: