Helgens bravader

hej!
Nu e de söndag igen o en ny vecka väntar runt hörnet. Helgen har varit full rulle, ganska kuligt faktiskt. I går så körde ju Peter mig o barnen till Tessan. Vi var där vid 9 så jag hann inte med att äta frulle så jag fick en macka när jag kom dit. Virre hade med sig lite leksaker o en film med sig så han var sysselsatt. Leo kom dit oxå å Virre o han lekte hur bra som helst med varann. Så söta dom e tillsammans. Tessan bjöd på lunch, de blev falukorv med makkisar. Sedan så tog vi en promenad till konsum med barnen i kylan.
Peter kom o hämtade oss vid tre, vi åkte o handlade lite mat sen så åkte vi till pappa o lagade middag, de blev hamburgare med bröd. Mumma!!!

Sedan resten av kvällen så spenderade vi den med att packa ner vardagsrummet eftersom vi ska flytta på lördag. SÅ de e väl dags att börja lite nu så vi e klara med de på lördag.

Idag har vi bara packat o haft oss. Så nu e köket nästan helt klart, vi har bara några tallrikar o bestick o glas uppe som vi måste använda den här veckan, pappa har köpt plastmuggar o plastbestick o papptallrikar som han ska ha för han har packat ner allt.

Nu har båda barnen fått ögoninflammation så Vincent blir hemma imorrn från dagis. Så jävla typiskt att han måste vara hemma nu när de e mycket kvar att göra innan flytten.
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: