Goder kväller!

Nu sover båda barnen, Virre i vår säng o Nessa på Peters bröst i soffan. Vi kommer byta av varandra inatt jag o älskling. Har dock sagt att jag kan ta henne hela natten men han vill vara med henne hela tiden. Han satt ju med henne natten som var så han e lite trött må jag säga. Tycker lite synd om han, men nu när jag har erbjudit mig att han kan sova hela natten o han säger nej då får han fan inte klaga imorrn om han e trött :P

På tal om annat: Malin o hennes kompisar kom aldrig idag. eller jag ringde å sa att de inte var nån ide att komma eftersom Maria o dom kom så sent till Malin. Men dom ska komma imorrn, de vill ju se Nova. Malin ringde mig nu ikväll å sa att Maria vill ställa ut Nova på en liten utställning i Sollentuna tror jag de var. Utställningen är antingen i MArs eller i April, hon e inte riktigt säker. Ska bli lite kul o få se hur sånt går till. Inte för att jag kommer ställa ut henne då jag har lite scenskräck:P Men kan ju vara bra att gå på utställningar med henne om vi ska börja avla på henne.

Malin skulle även ta med sig bröstpumpen imorrn som jag ska köpa av Nattis. Hon har en elektrisk som tydligen ska funka superbra. Har dock aldrig provat en som går på el, men den borde vara bättre än den vi lånade av min kusin sist. Dt var en av märket Avent, den där som finns på apotek o babyland. Kan ju vara bra att ha en sån vid olika tillfällen.

Nej nu ska jag höra med Peter om jag ska ta Vanessa en stund så han kan få koppla av lite.
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: