God kväll....

eller så jävla god e den kanske inte. Har haft en liten dotter som har skrikit heeeela jävla kvällen! Idag har det inte varit nån bra dag alls. Vanessa har velat äta heeela dagen o så har hon knappt sovit nåt heller, ca tio minuter åt gången ungefär 8 gånger idag. SÅ min keffa dag har bestätt av att amma o amma o amma!!!!

Jaja, skit samma. Ikväll var vi bjudna på middag hos Peters syrra med familj. När vi åkte dit så började Vanessa skrika ända tills vi kom till statoil vid skogskyrkogården å då sa jag till Peter att stanna så tog jag henne i framsätet å ammade henne resten av vägen hem till dom. Dom bor vid Blåsut.
Iallafall, det bjöds på ungsstek, potatis, sås å sallad. Mumma! Riktigt gott var det. Lukas o Vincent lekte som bara den, så kul att virre blivit större för nu kan dom leka på ett annat sätt än förut. Vi kom presic hem o båda barnen somnade i bilden, Vincent vaknade ju såklart när vi kom upp i lägenheten men Peter ligger o försöker natta honom i sängen, hoppas han somnar snart. O om Vanessa vaknar då kommer jag ge henne en flaska ersättning för hon blir aldrig mätt av min amning. DÅ om hon somnar så ska jag oxå gå å lägga mig för jag e sååå jävla trött. Jag ska ju upp tidigt imorrn för peter ska släppa mig o barnen hos tessan imorrn innan han åker o jobbar, så vi åker väl här ifrån vid halv nio.

Nej nu ska jag försöka koppla av i soffan. Ha en fortsatt trevlig kväll.
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: