Dagens

Hej hallå bloggen!
I morse så gick vi till dagis o lämnade Vincent. O jag måste bara säga de att han var såååå arg när vi kom in dit. Han tillochmed stängde dörren in till rummet på hans avdelning. Så Åse kom o fick ta han, han ville inte ens kramas innan eller pussas. Så Henriette tog han till fönstret o jag vinkade o vinkade men han vinkade inte tillbaka. :(

Jag o Nessa gick hem o bara softade o lekte, eller inte lekte kanske men hon dkrattade o hade sig, sen så sov vi nån timme innan vi hämtade Virre från dagis. Å då var han jätte glad!
Peter har haft med sig Nova på jobbet idag o de har gått jätte bra med henne o Rufus. Dom får springa runt där hela dagarna o leka. Kul för dom, då kanske Nova e lite trött när hon kommer hem.
Nej nu ska jag ta o börja med maten tror jag, eller så väntar jag tills älsklingen e hemma för Vanessa kommer nog vakna snart o vilja äta.
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: